Masz problem z zębami?

Boli Cię ząb? Nie zwlekaj!

• Czy Twój ząb reaguje na zimne, ciepłe lub słodkie posiłki?
  • Czy pojawiła się opuchlizna?
  • Czy wypadła Ci korona lub wypełnienie?
  • Czy ułamał lub ukruszył Ci się ząb?
  • Czy złamała Ci się proteza?

Co się dzieje gdy lekki ból jest lekceważony?

Częste lub okresowo pojawiające się bóle zębów nie powinny być ignorowane. Opóźnianie podstawowego leczenia poprzez maskowanie bólu różnymi środkami przeciwbólowymi, może z pozoru wydawać się dobrym rozwiązaniem na oszczędzenie pieniędzy i czasu, lecz z czasem ból będzie nie do wytrzymania i doprowadzi to do nieuniknionego leczenia.
Opóźnione leczenie, może i z pewnością będzie skutkować w przyszłości koniecznością trudniejszego, bardziej inwazyjnego, bardziej czasochłonnego i co za tym idzie droższego leczenia stomatologicznego – często również mniej skutecznego.

Szukasz dentysty, który przyjmie Cię jeszcze dzisiaj?

Umów się na wizytę – zadzwoń pod numer 22 225 29 80 lub 791 791 411.  Postaramy się rozwiązać Twój problem i uśmierzyć ból jeszcze dzisiaj!

Przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00. W soboty od 8:00 do 15:00.

Jak pomożemy Ci w Jesionowa Dental Clinic:

• Wypełnienia kompozytowe
    • Inlay i Onlay
      • Aktualnie najpopularniejsza metoda wypełnień ubytków
      • Pozwala idealnie odwzorować anatomię zębów
      • Pozwala zapobiec mikroprzeciekom, które są obecne przy wypełnieniach kompozytowych i lekceważone mogą doprowadzić do leczenia endodontycznego
      • Wzmacnia osłabione zęby po leczeniu endodontycznym lub z rozległymi ubytkami
    • Leczenie endodontyczne
      • Głęboka próchnica może doprowadzić do zainfekowania miazgii zęba
      • Przy nieodwracalnym zapaleniu miazgii, konieczne jest leczenie endodontyczne
      • Pozwala w krótkim czasie usunąć zainfekowaną miazgę i wypełnić kanał specjalnym materiałem
      • Leczenie likwiduje ból jak i zapobiega utracie kości i zęba