Masz problem z zębami?

Krwawiące dziąsła podczas szczotkowania?

• Czy zauważasz krew podczas szczotkowania zębów?
  • Czy Twoje dziąsła są zaczerwienione lub obrzęknięte?
  • Czy przeszkadza Ci przykry zapach z ust?
  • Czy odczuwasz dyskomfort lub ból dziąseł?

Krwawiące dziąsła to najczęściej występująca dolegliwość związana z higieną jamy ustnej. Jeśli krwawiące dziąsła są regułą, a zwykłe szczotkowanie zaczyna sprawiać nam ból, może to świadczyć o zapaleniu przyzębia, zwanej również paradontozą, na którą cierpi aż 70 proc. Polaków.

W łagodnej postaci paradontozy, by zahamować postępowanie choroby, wystarczą systematyczne zabiegi higienizacyjne (miej więcej raz na pół roku) dzięki którym pozbywamy się kamienia nazębnego, korekta nieprawidłowo wykonanych wypełnień, bądź wykonanie uzupełnień protetycznych utraconych zębów.

Czasami pacjenci nie odczuwają żadnego bólu i nie zdają sobie sprawy, że paradontoza powoli niszczy ich zęby, dziąsła oraz powoduje inne problemy zdrowotne takie jak: choroby serca, miażdżycę naczyń krwionośnych, zapalenia stawów i inne.

Jak możesz walczyć z paradontozą w Jesionowa Dental Clinic?

• Zabiegi higienizacyjne
    • Skaling czyli kompleksowe usuwanie kamienia nazębnego za pomocą ultradźwięków
    • Piaskowanie zębów, które likwiduje przebarwienia powierzchniowe
    • Profesjonalne polerowanie zębów i korzeni