Implanty Warszawa

Co to jest implant stomatologiczny (implant zęba) ?

Implant zębowy jest niewielką śrubą w kształcie stożka zbudowanym z tytanu, stopu tytanu lub cyrkonu. Umieszczony w kości szczęki lub żuchwy spełnia funkcję korzenia zęba i stanowi podstawę dla odbudowy protetycznej poprzez zamocowanie w nim łącznika. Odbudową protetyczną na implancie może być korona, most lub proteza. Materiały z jakich wykonuje się implanty stomatologiczne są biokompatybilne, co oznacza, że po zamocowaniu w kości implant nie jest traktowany jak ciało obce i dochodzi do procesu osseointegracji. Osseointegracja czyli bezpośrednie czynnościowe i strukturalne zrośnięcie pomiędzy żywą kością i wszczepem możliwa jest dzięki unikalnym właściwością tytanu lub cyrkonu i stanowi biologiczną podstawę sukcesu implantów w dziedzinie stomatologii.

Dlaczego ważne jest aby uzupełniać braki zębowe ?

Ząb może być utracony z powodu choroby lub wypadku. W sytuacji kiedy utracony ząb nie zostanie natychmiast uzupełniony spowoduje to stopniowy zanik kości wyrostka w tym miejssu. Zęby sąsiednie zaczną się przemieszczać w wytworzoną wolną przestrzeń, a zęby przeciwstawne wysówać się szukając kontaktu. Wszystko to spowoduje znaczne przemieszczenia w jamie ustnej. W zależności od wieku człowieka oraz miejsca utraconego zęba przemieszczenie oraz stopień zaniku kości będzie różny.
W Jesionowa Dental Clinic Implanty Warszawa kładziemy bardzo duży nacisk na leczenie implantologiczne, gdyż na obecną chwilę jest to najlepsza metoda odbudowy utraconych zębów. Dysponujemy najlepszymi systemami implantologicznymi dostępnymi na rynku oraz posiadamy własne centrum diagnostyczne wyposażone w tomograf komputerowy, dzięki czemu jesteśmy w stanie precyzyjnie zaplanować całość leczenia implantologicznego począwszy od wszczepienia implantu i skończywszy na odbudowie protetycznej.

Jak powstrzymać zanik wyrostka po stracie zęba ?

Augmentacja zębodołu bezpośrednio po ekstrakcji zęba lub po jego utracie w wyniku wypadku może zastopować na pewien czas proces resorpcji i utrzymać odpowiednią ilość kości pod implant zębowy. Istnieją również chirurgiczne metody regeneracji wyrostka w celu przygotowania łoża pod implant stomatologiczny takie jak np. GBR (Guided Bone Regeneration).
W naszej klinice każdorazowo po ekstrakcji zęba staramy się oferować pacjentom materiał zawierający mikronizowany granulat kości heterologicznej zagregowany za pomocą kolagenu, który po osadzeniu w zębodole poekstrakcyjnym zabezpiecza przed nadmiernym krwawieniem oraz stanowi rusztowanie dla nowo powstającej kości nie powodując w tym miejscu zapadania się wyrostka.

Czy jestem kandydatem do leczenia implantologicznego ?

Generalnie każda osoba, która posiada braki w uzębieniu jest potencjalnym kandydatem do wszczepienia implantów. Jest jednak kilka bezwzględnych przeciwwskazań do wykonania zabiegu implantacji:

• niekontrolowana cukrzyca
  • radioterapia szczęk
  • AIDS
  • choroby psychiczne
  • alkoholizm
  • pacjenci leczeni przewlekle wysokimi dawkami bisfosfonanów

Przeciwwskazania względne:

• palenie tytoniu
  • przebyty udar lub zawał (do 6 mies.)

Jest bardzo ważne aby przed wykonaniem zabiegu udzielić lekarzowi wszystkich informacji na temat swojego stanu zdrowia oraz wymienić wszystkie zażywane leki.

Jakie implanty wszczepiane są w naszej klinice?

Używamy tylko i wyłącznie sprawdzonych systemów implantologicznych, obecnych na światowych rynkach takich jak:

• Biomet 3i -USA
  • Alpha Bio – Izrael
  • Osstem -Korea Południowa
  • Adin – Izrael
  • BEGO – Niemcy

Szeroki wybór implantów pozwala naszym pacjentom dokonać najbardziej optymalnego dla siebie wyboru.

Implanty stomatologiczne to jedna z głównych specjalizacji Jesionowa Dental Clinic Implanty Warszawa.

Czy potrzeba specjalnych warunków do wszczepiania implantów w gabinecie stomatologicznym?

W naszej klinice stomatologicznej implanty wszczepiane są w specjalnie przygotowanym do tego celu gabinecie. Cały zabieg musi odbyć się możliwie w najbardziej aseptycznych warunkach tak aby nie doszło do zakażenia wszczepu. Dlatego też używane są sterylne i jednorazowe fartuchy, rękawice oraz serwety. Dzięki wdrożonym specjalnym procedurom skuteczność przyjmowania się implantów u naszych pacjentów wynosi 99.5% ! Do wszczepienia implantów potrzeba również specjalnego urządzenia zwanego fizjodyspenserem, w który również wyposażona jest nasza klinika stomatologiczna. Po wykonaniu zabiegu implantacji standardowo pacjent wysyłany jest do naszego Centrum Diagnostyki Radiologicznej w celu wykonania zdjęcia RTG. Takie zdjęcie pozwala nam się upewnić, że implant wszczepiony jest w prawidłowej pozycji oraz nie uszkadza sąsiednich struktur.

Dlaczego implanty Warszawa w Jesionowa Dental Clinic ?

1. Specjalistyczna konsultacja – każdy pacjent zgłaszający się do nas w celu leczenia implantologicznego jest wnikliwie konsultowany pod kątem możliwości odbudowy braków zębowych za pomocą implantów. Na wstępnej wizycie pacjent dowiaduje się wszystkiego na temat implantów zębowych oraz proponowany jest wstępny plan leczenia.

2. Wykwalifikowana kadra –  tworzymy zespół lekarzy, których głównym profilem działalności są implanty stomatologiczne. Wszyscy należymy do OSIS (Ogólnopolskie Stowarzyszenie Implantologii Stomatologicznej) i regularnie pogłębiamy poziom swojej wiedzy uczestnicząc w licznych kursach i konferencjach (krajowych i zagranicznych).

3. Bezbolesność zabiegów – wszystkie zabiegi wykonywane są w znieczuleniu co sprawia, że zabieg wszczepienia implantów jest kompletnie bezbolesny.

4. Precyzyjna diagnostyka – na wyposażeniu kliniki znajduje się tomograf komputerowy, specjalnie przeznaczony do zabiegów wszczepiania implantów. Dzięki niemu jesteśmy w stanie wyliczyć z dokładnością do 0.5mm ilość pozostałej kości pod implant. W ten sposób wykorzystujemy w sposób maksymalny warunki panujące u pacjenta w jamie ustnej i dobieramy optymalny implant do zabiegu.

5. Szeroki wybór implantów – dysponujemy kilkoma systemami implantologicznymi, dzięki czemu pacjent może wybrać najbardziej optymalny wariant finansowy dla siebie.

6. Profesjonalny plan leczenia – po konsultacji specjalistycznej, wykonaniu niezbędnej diagnostyki radiologicznej oraz wysłuchaniu indywidualnych upodobań pacjenta wykonujemy plan leczenia zawierający jasno określone kwoty oraz ustalający niezbędny czas na wykonanie leczenia.

7. Kompleksowość usługi – całość leczenia odbywa się w jednym miejscu, dzięki współpracy wielospecjalistycznej kilku lekarzy dentystów oraz posiadania odpowiedniego sprzętu medycznego w naszej placówce.

8. Gwarancja na implanty – udzielamy specjalnej gwarancji na implanty, które podejmujemy się wszczepić. Jeżeli z jakiegoś powodu wszczepiany implant nie przyjąłby się u pacjenta wtedy podchodzimy do zabiegu jeszcze raz nie obciążając pacjenta ponownie finansowo.

Jesionowa Dental Clinic Implanty Warszawa

implanty warszawa

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat implantów?

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące miedzy innymi:

• Jakie są zalety implantów stomatologicznych ?
  • Jakie są etapy leczenia implantologicznego ?
  • Jaki jest odsetek niepowodzeń ?
  • Czy wszczepienie implantu boli ?
  • Czy implantami można zastąpić każdy brak zębowy ?
  • Czy implanty zębowe wymagają wizyt kontrolnych ?